Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2008 01:15 - ...и дори да сгрешим, наш е бил този ден...
Автор: iconoclast Категория: Музика   
Прочетен: 1463 Коментари: 0 Гласове:
0



Това сме ние!
Д2! Део! Д2!

Да се отучиш да мразиш!
Да се научиш да обичаш!
Да можеш да спираш!
Да можеш да тичаш!
Да можеш да плачеш!
Да можеш да се смееш!

Млъквай и започвай да пейш!

Да искаш да видиш!
Да можеш да чуваш!
Да можеш да дишаш
и да можеш да сънуваш!
Да можеш да летиш,
като цял живот си лазил
и силата си открил и запазил!

Трябва сам да вървиш
своя път, вместо мен
и дори да сгрешиш,
твой е бил този ден!

В колко комикси е навлязъл тоя път!
Леле копеле, май пак си събут!
От самолета скачаш без парашут,
живота е бил като буре с барут!
Седиш в ъгъла и гледаш в една точка.
Отпусни се, чупи гипса, браточка!

Трябва сам да вървиш
своя път, вместо мен
и дори да сгрешиш,
твой е бил този ден!

Дупе, майна, авер, кестен!
Дали идваш или си местен?!
Няма значение копелета, майни,
aко сте там, за нас няма тайни!
Няма време за делене,
всички сме в отбора!
Като в "Шесто чувство",
виждам мъртви хора!
Копеле, всеки път се будя като в "Мементо"!
Аз кой съм? Уно моменто!

Трябва сам да вървиш
своя път, вместо мен
и дори да сгрешиш,
твой е бил този ден!





Тагове:   Дори,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iconoclast
Категория: Други
Прочетен: 92607
Постинги: 17
Коментари: 57
Гласове: 792
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол